środa, 20 maja 2015

Zmęczenie materiału...

Czuje się zmęczona i nie mogę doczekać się już wakacji. Pracuje w przedszkolu i w ciągu roku szkolnego nie mogę wziąć dłuższego urlopu. Ostatnie 1,5 miesiąca roku szkolnego, co roku jest ciężkie. Każdy już jest zmęczony i potrzebuje czasu na naładowania baterii. Praca z dziecmi czasami potrafi być naprawdę wyczerpująca. Czasami potrafią dać w kość, ale ich uśmiech i sympatia do mnie wszystko wynagradza. Nie chwaląc się dzieci mnie bardzo lubią;) Obecną pracę chciałabym zmienić tylko ze względu na warunki, które nie dokonać mi odpowiadają. Nie wyobrażam sobie robić czegoś innego. Praca z dziecmi przynosi mi wiele satysfakcji.
Wakacji potrzebuje też po to, żeby oderwać się od tych wszystkich myśli związanych ze staraniem się o dziecko. Chciałabym choć na chwilę zapomnieć o tych wszystkich problemach i cieszyć się chwilą. Uwielbiam morze. Góry są nie dla mnie. Leniuchowanie na plaży i wygrzewanie się na słońcu to jest to co lubię. Nie mamy jeszcze tak naprawdę zaplanowanych tegorocznych wakacji. Planujemy ten wyjazd do siostry męża do Anglii ale jeszcze nie wiadomo czy nam się uda to zrealizować.  Mąż może mieć problem z tak długim urlopem w pracy. Zobaczymy jak to będzie. Gdzieś napewno uda nam się wyjechać chociaż na parę dni. Jeszcze tylko 5 tygodni do urlopu:)

2 komentarze:

  1. Ale Ci fajnie, że już odliczasz do urlopu :)
    U mnie po zmianie pracy to chyba jesień zostaje. Ciepłymi krajami bym nie pogardziła. My na razie nic nie planujemy. Chodź marzy mi się wypad nad polskie może chodź na kilka dni. Kierunek - Sopot - zauroczyło Nas to miasto. Świeża ryba. Ale się rozmarzyłam.
    Ja wczoraj miałam taki dzień - meczący. Na szczęście dziś jest już dobrze. I tego Ci życzę aby po jutro zaświeciło dla Ciebie słonka:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za miłe słowa. Obawiam się niestety, że to słonko dla mnie jeszcze przez jakiś czas nie zaświeci. Mam gorsze dni, ale miejmy nadzieję, że niedługo miną. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń