wtorek, 12 maja 2015

Chwila zwątpienia

Moje samopoczucie jest trochę gorsze. Dopadły mnie chwile zwątpienia w to, że będzie dobrze. Pozytywne nastawienie mnie na chwile opuściło i zagościł smutek. Wracają do mnie myśli związane ze stratą tamtej ciąży. Cały czas to boli i czuje żal, dlaczego to tak wszystko musiało się skończyć. Teraz byłabym juz w trzecim trymestrze ciąży i oczekiwała na przyjście swojego dziecka, upragnionego dziecka. Wiem, że nie mogę w ten sposób myśleć, ale teraz jest mi porostu smutno i przykro... Mam nadzieje, że to tylko chwilowe zwątpienie.

5 komentarzy:

  1. Tule...
    Nie wiem co czujesz, ale nie warto "taplać" się w negatywnych myślach/ wspomnieniach tym bardziej w chwilach zwątpienia. Szkodzisz tylko sobie, bo jeszcze gorzej się czujesz. Daj sobie czas. A teraz spróbuj zając myśli innymi sprawami.
    Jak tam wysyłanie CV?
    Głowa do góry :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że to nie jest dobre. Mój mąż też mi ciągle powtarza, że nie mogę myśleć w ten sposób. Ale jeszcze te wspomnienia do mnie wracają. A za CV jeszcze się nie zabrałam. Musze usiąść do tego:)

      Usuń
  2. Chwile zwątpienia się pojawiają. Pytania: dlaczego? także. Ale postaraj się myśleć o tym, co będzie. Pozytywne nastawienie może pomóc. A jak dopadają chwile zwątpienia to najlepiej się wygadać :) Gdyby więc coś, kiedyś to chętnie wstąpię w rolę słuchacza.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Przytulam mocno...
    Nie mogę pocieszyć. Będzie bolało... będzie jeszcze data porodu i kolejne miesiące, lata... dzieci w wózkach "w tym wieku".
    Ale wiesz... ból kiedyś nie będzie tak rozdzierający. Będzie zawsze obecny, ale nauczysz się z nim żyć. Będzie częścią Ciebie już na zawsze, ale któregoś dnia może go zaakceptujesz, polubisz...
    Moje najstarsze dziecko chodziłoby już do szkoły. Nie ma dnia żeby o nim nie pamiętała, ale umiem już uśmiechać się do tych wspomnień.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że ten ból zostanie we mnie na zawsze i zawsze będzie żal, że tak to się skończyło. Wiem też, że z czasem nie będzie to tak bolało.
      Niestety teraz mimo tego, że staram się być silna, to te wspomnienia
      jeszcze strasznie bolą.

      Usuń