poniedziałek, 4 maja 2015

Po wizycie u endokrynologa

Jestem już po wizycie. Ogólne wrażenia są bardzo dobre. Lekarz bardzo sympatyczny i miły, zwracający uwagę na różne szczegóły, które myślałabym, że nie mają większego znaczenia. Powiedział, że wynik jest za wysoki i musimy go obniżyć. Ogólnie z moja tarczycą jest na razie wszystko dobrze i nie jest to jeszcze żadna nadczynność czy niedoczynność. Diagnoza, którą lekarz postawił brzmi: zmniejszona rezerwa tarczycy. W związku z tym zapisał mi tabletki Letrox 50. Stosować mam przez 5 dni w tygodniu (sobota i niedziela wolne:)) na czczo pół tabletki. Zapisał mi jeszcze kwas foliowy Acidum Folicum, który mam stosować tylko raz w tygodniu. Powiedział również, że bardzo ważny w trakcie starania się o dziecko jest poziom magnezu, o którym ginekolodzy bardzo często zapominają. Także mam łykać codziennie również magnez. Po 10 czerwca mam ponownie sprawdzić poziom TSH oraz przeciwciała a- TPO i a-TG. Lekarz po moich oczach stwierdził, że mogę mieć podwyższone te antyciała. Powiedział, że "mam podejrzanie ładne oczy". Przeprowadzając badania na kobietach o małych i dużych oczach (nie mówię tu o wytrzeszczu oczu), okazało się, że kobiety z tymi większymi miały częściej podwyższony poziom antygenów. Ja właśnie należę do  tej drugiej grupy kobiet. Od jutra zaczynam stosować Letrox, później ponowne badania, które mam nadzieję, że będą już lepsze. Za tydzień mam wizytę u ginekologa. Przekaże mu wszystkie informacje, które uzyskałam od endokrynologa. Także działam dalej i na razie się nie poddaję:)

4 komentarze:

  1. Super - wizyta za Tobą i są pewnie wiadomości i dalszy plan.
    Łykaj co tam Ci kazał. Same tabletki da się znieść ;) nawet w ilości hurtowej ( po serii zastrzyków wiem co mówię hehe).
    Trzymam kciuki i czekam na wieści po wizycie u gin.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzeba być dobrej myśli :)
    Po tabletkach TSH na pewno się obniży. Pamiętaj tylko, że idąc zrobić badania z krwi, w ten dzień przed badaniami nie powinnaś zażywać leków, jak już to po... chyba że lekarz zalecił inaczej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic mi lekarz o tym nie powiedział. Dla pewności nie będę brała tabletki przed badaniem tylko po. Dziękuję za rade :)

      Usuń