wtorek, 26 maja 2015

26 maja- Dzień Mamy

Dzisiaj święto wszystkich Mam. Ciekawe, kiedy i ja będę obchodzić to święto? Dzisiaj jednak nie czuję jakiegoś żalu, że w tym roku to święto mnie nie dotyczy. Wierzę, że już niedługo i ja dołączę do grona szczęśliwych Mam.

Dzisiaj chciałam napisać o swojej Mamie. Jest najwspanialszą osobą na świecie. Nasze relacje są bardzo dobre, zawsze takie były, nawet w okresie tzw. buntu. Mama jest moją najlepszą przyjaciółką, z którą mogę porozmawiać o wszystkim. Zawsze mogę na nią liczyć, w każdej sprawie. Wspiera mnie we wszystkim co robię. Kibicuje mam i trzyma kciuki za to, żeby udało nam się zostać rodzicami. Jest dla mnie wzorem do naśladowania. W taki sam sposób chciałabym wychować swoje dzieci w przyszłości. Nauczyła mnie i mojego brata jak być dobrymi ludźmi. Wiele jej zawdzięczam. Bardzo ją kocham i dziękuję jej za wszystko.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz