czwartek, 25 czerwca 2015

Wyniki badań

W środę odebrałam wyniki badań. Jeśli chodzi o TSH to niestety nic mi nie zmalał. Wręcz przeciwnie jest nieco wyższy. Teraz wynosi 3.52. Przeciwciała anty-TG i anty-TPO mieszczą się w normach. FSH wynosi 7,92, a LH 10,08. Stosunek między nimi wynosi 1,25. Z tego co wyczytałam w internecie to powinien wynosić ok.1, więc nie wiem czy mój wynik jest za wysoki, czy jeszcze mieści się w granicach. Estradiol 83,32. Magnez od poprzednich wyników nic się nie zmienił. Wyniki robiłam w 10 dniu cyklu. Samej trudno mi je zinterpretować. 6 lipca jadę do endokrynologa i ginekologa, więc zobaczymy co powiedzą. Teraz jeszcze w 21 dniu cyklu został mi do zrobienia progesteron, prolaktyna i testosteron.

W tym miesiącu odpuszczamy sobie starania z tego względu, że mamy zaplanowany ten wyjazd do Anglii. Chcę tego wyjazdu i wiem, że powinniśmy sobie w tym miesiącu odpuścić, bo gdyby akurat się okazało, że jakimś cudem się udało to nie poleciałabym. Mam jednak jakieś wyrzuty sumienia. Może akurat teraz by się udało, a my sobie teraz odpuściliśmy. Staram się jednak tak nie myśleć i cieszyć się tym wyjazdem.

Dwa ostatnie dni spędziłam w kuchni na robieniu konfitury truskawkowej. Pierwszego dnia wyszła pyszna. Dzisiaj troszkę gorsza, bo zagapiłam się i się trochę przypaliła. Czuć niestety ten smak przypalenia, ale jest zjadliwa.
Oto część z nich:

Jutro zakończenie roku szkolnego. Niedługo zaczynam urlop. Dzisiaj w pracy spotkała mnie miła niespodzianka. Od rodziców dzieci z grupy, z którą pracowałam z tamtym roku szkolnym dostała bukiet kwiatów i podziękowanie. To było naprawdę bardzo miłe, że pamiętali o mnie, mimo, że w tym roku już nie pracowałam z tymi dziećmi.

1 komentarz:

  1. TSH powinno się zbić do ciąży do ok1, jak miałam prawie 4, to usłyszałam, że to tyle, co kobieta w okresie menopauzy;/
    Zresztą, jak mam większe niż 1, to wiem, że w ciążę nie zajdę.

    OdpowiedzUsuń